مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 16:252022-01-02سياسي

اولویت مجلس معیشت افراد مستضعف است


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل دولت و مجلس برای بررسی لایحه بودجه 1401 با تاکید براین که مجلس به دنبال شفاف کردن رویکردها و جهت گیری های بودجه است اما در این مسیر نباید قدرت مانور از دولت گرفته شود به مسئله معیشت مردم اشاره کرد و گفت: - توجه به معیشت مردم و محرومان اولویت مهم دولت و مجلس است و در بودجه 1401 توجه به معیشت مردم باید شفاف و روشن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در اولین جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401، با اشاره به تعامل و همکاری دولت و مجلس برای بررسی لایحه بودجه در زمان مقرر قانونی گفت: با تلاش نمایندگان امسال بودجه به شکل دو شوری بررسی می شود.

وی افزود: بدون شک اصالت کار در مجلس با نمایندگان است و این نکته را من همواره مورد تاکید قرار داده ام که نمایندگان محترم محور کار مجلس هستند و به دوستان کمیسیون تلفیق و اعضای هیات رییسه آن نیز عرض می کنم که به این موضوع عنایت ویژه داشته باشند که اصالت با نمایندگان است و دیدگاه های مجلس و یکایک نمایندگان و نظر آن ها را تلفیق باید در بررسی بودجه در نظر گرفته شود و تصمیم نهایی نیز با صحن است.

قالیباف با تاکید بر اینکه بدون شک اصالت کار در مجلس با نمایندگان است گفت: البته در تعامل مجلس، دولت و نمایندگان در روال بررسی بودجه در کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مجلس معیشت افراد مستضعف است

اولویت مجلس معیشت افراد مستضعف است