مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 15:402022-01-02بين الملل

سفیر سابق عربستان در بیروت: ریاض از حکومت کنونی لبنان راضی نیست


سفیر سابق سعودی در بیروت اظهار کرد که عربستان از حاکمیت لبنان راضی نیست و این بر عهده لبنانی هاست که در انتخابات افراد وفادار را انتخاب کنند.

- سفیر سابق عربستان در بیروت: ریاض از حکومت کنونی لبنان راضی نیست سفیر سابق سعودی در بیروت اظهار کرد که عربستان از حاکمیت لبنان راضی نیست و این بر عهده لبنانی هاست که در انتخابات افراد وفادار را انتخاب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عواض عسیری سفیر سابق سعودی در بیروت امروز (یکشنبه) در سخنانی مداخله جویانه مدعی شد: کل لبنان در خطر است و اگر انتخابات برگزار نشود و کسی برای نجات لبنان از وضعیت کنونی انتخاب نشود، نه فقط اهل تسنن بلکه همه لبنانی ها به خطر می افتند.

وی در یک مصاحبه تلویزیونی در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت عربستان از احزاب و گروه های تغییرپذیر در انتخابات گفت: عربستان در امور داخلی لبنان دخالت نخواهد کرد و امیدوار است انگیزه ملی در صندوق های رای وجود داشته باشد.

عسیری افزود: ما نمی خواهیم در لبنان شاهد جنگ داخلی باشیم.

جنگ داخلی به نفع حزب الله و بقیه احزاب سیاسی لبنانی نخواهد بود؛ اما هژمونی حزب الله باید از نظر سیاسی از بین برود، لذا مردم لبنان باید قیام کنند و به پای صندوق های رای بروند! وی گفت: مردم لبنان ساختار کنونی حاکم بر لبنان را انتخاب کردند و باید برای ایجاد توازن سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر سابق عربستان در بیروت: ریاض از حکومت کنونی لبنان راضی نیست

سفیر سابق عربستان در بیروت: ریاض از حکومت کنونی لبنان راضی نیست