مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 14:452022-01-02سياسي

جبهه پایداری: آثار آیت الله مصباح تشنگان حقیقت را برای همیشه سیراب می کند


آثار علامه آیت الله مصباح (ره) تا دنیا باقی است تشنگان حقیقت را از زلال معارف قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) سیراب خواهد ساخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت بزرگداشت سالگرد رحلت علامه مجاهد آیت الله مصباح یزدی (ره) و شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه بصیرت بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم ایشان متفکری برجسته، مدیری شایسته، دارای زبان گویایی در اظهار حق و پای با استقامتی در صراط مستقیم بودند.

خدمات ایشان در تولید اندیشه ی دینی و نگارش کتب راه گشا، و در تربیت شاگردان ممتاز و اثرگذار، و در حضور انقلابی در همه ی میدانهایی که احساس نیاز به حضور ایشان میشد، حقاً و انصافاً کم نظیر است.

پارسایی و پرهیزگاری خصلت همیشگی ایشان از دوران جوانی تا آخر عمر بود و توفیق سلوک در طریق معرفت توحیدی، پاداش بزرگ الهی به این مجاهدت بلند مدت است.

(قسمتی از پیام امام خامنه ای به مناسبت رحلت علامه آیت الله مصباح یزدی، 13/10/1399) تقارن رحلت علامه مجاهد آیت الله مصباح یزدی در 12 دی 1399 با دهه بصیرت و در تقویم، در شب سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در 13 دی 1398، دارای پیامی ویژه برای ملت ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه پایداری: آثار آیت الله مصباح تشنگان حقیقت را برای همیشه سیراب می کند

جبهه پایداری: آثار آیت الله مصباح تشنگان حقیقت را برای همیشه سیراب می کند