مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 13:052022-01-02فرهنگي

تولید 30 سریال در دستور کار سازمان «اوج»/ نباید «معمای شاه» بسازیم!


محسن دریالعل مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان رسانه ای «اوج» در یک نشست خبری به تشریح آخرین وضعیت سریال های در دست تولید این سازمان پرداخت.

- محسن دریالعل مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان رسانه ای اوج در یک نشست خبری به تشریح آخرین وضعیت سریال های در دست تولید این سازمان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست رسانه ای محسن دریا لعل مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان اوج امروز 12 دی با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

دریالعل در این نشست درباره تغییر ریل گذاری این سازمان از تولید سینمایی به سمت سریال سازی اظهار کرد: سی سریال در دستور کار داریم که بخشی با وی او دی بخشی با صداوسیما و بخشی در پیش تولید و در مرحله طرح و نگارش است.

وی اضافه کرد: تغییر شیفت از سینما به سریال مهمترین ریل گذاری ماست به این دلیل که در یکی دو سال اخیر بازگشت سرمایه در سینما وجود نداشته است.

مدیر مرکز فیلم و سریال اوج گفت: حرف خوب وقتی شنیده می شود که در مدیوم و قالب خوب تعریف کنید.

نمی توان به سبک رمان و برنامه تلویزیونی، سریال بسازید؛ این همان اتفاقی است که در این چند وقت در صداوسیما شاهد بودیم و کیفیت آثار کمتر شد.

مستوران به زودی روی آنتن می رود دریالعل عنوان کرد: در این یکی دو سال در اوج اگر حس کم کاری می شود و بروز بیرونی کمتر است، به دلیل این است که قرار است آثار باکیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 30 سریال در دستور کار سازمان «اوج»/ نباید «معمای شاه» بسازیم!

تولید 30 سریال در دستور کار سازمان «اوج»/ نباید «معمای شاه» بسازیم!