مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 12:352022-01-02سياسي

جزییات تشییع شهدای گمنام در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص برنامه های تشییع شهدای گمنام، قول هایی که عملیاتی نشد، بودجه هایی که به تکمیل یادمان ها تخصیص داده شد و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد منوچهر ذوالفقاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه سالروز شهادت سردار سلیمانی در سال جاری به علت تقارن با دهه دوم فاطمیه و حضور شهدای گمنام در استان حال و هوای خاصی پیدا کرده است، گفت: در پایان هفته میزبان 8 شهید گمنام دفاع مقدس هستیم که 4 تن از آن ها در عملیات کربلای5، 2 تن در عملیات رمضان شهر بصره، یک شهید در عملیات والفجر و یکی نیز در عملیات شلمچه شناسایی شده اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سن شهدای گمنام از 18 تا 25 سال اعلام شده است، افزود: از مجموعه این شهدا 2 شهید در شهرستان خانمیرزا شهر آلونی،2 شهید در شهرستان کیار شهر ناغان، 4 شهید در شهرکرد که به تفکیک 3 شهید در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و یک شهید در حوزه علمیه خواهران به خاک سپرده خواهند شد.

شهدا در 30 برنامه حضور خواهند داشت وی ادامه داد: با حضور شهدا در فرودگاه برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است که برگزاری مراسم استقبال با حضور مسئولان در فرودگاه شهرکرد از ساعت 8 صبح و اعزام شهدای شهرستان های خانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تشییع شهدای گمنام در چهارمحال و بختیاری

جزییات تشییع شهدای گمنام در چهارمحال و بختیاری