مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 11:352022-01-02سياسي

بدهی های شهرداری تبریز اعلام شود/ بی انضباطی مالی در شهرداری تبریز


گزارش تفریغ بودجه سال 99 کلانشهر تبریز در سی وپنجمین جلسه ی علنی شورای اسلامی شهر تبریز بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، در سی وپنجمین جلسه ی علنی، گزارش تفریغ بودجه سال 1399 توسط رییس کمیسیون برنامه و بودجه ارائه و مورد بحث و بررسی اعضای حاضر در این جلسه قرار گرفت.

علی نوای باغبان عضو شورای شهر تبریز در این زمینه اظهار کرد: همه ساله شهرداری متمم بودجه را ارائه می کند و این موضوع در شورای شهر بررسی شده و نهایتا عملکردی در چارچوب آن آماده می شود.

وی ادامه داد: قانون می گوید که تا سه ماه اول سال باید تفریغ بودجه تمام شود، ولی گاها خللی در این بازه زمانی رخ می دهد، بطوریکه ما در دهمین ماه سال، تفریغ بودجه سال گذشته را انجام می دهیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز افزود: بودجه تفریغ شده در این جلسه، از نظر اعداد و ارقام، مهر نهایی خورده و به حسابرس ذی صلاح با رتبه مربوطه ارجاع داده خواهد شد، اینکه هزینه کرد ما درست انجام شده و انحرافی داشته یا نه، توسط حسابرس انجام خواهد شد.

بی انضباطی مالی در شهرداری تبریز روح الله رشیدی، رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریزدر این باره بیان کرد: اعضا و کارشناسان کمیسیون بودجه به صورت شبانه روزی در رابطه با تفریغ بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی های شهرداری تبریز اعلام شود/ بی انضباطی مالی در شهرداری تبریز

بدهی های شهرداری تبریز اعلام شود/ بی انضباطی مالی در شهرداری تبریز