مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 11:002022-01-02سياسي

پیکرهای مطهر چهار شهید دفاع مقدس در قم تشییع می شود


آیین خاکسپاری پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس و همچنین 2 شهید احراز هویت شده، روز پنجشنبه هفته جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در قم برگزار می شود.

- ایسنا/قم آیین خاکسپاری پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس و همچنین 2 شهید احراز هویت شده، روز پنجشنبه هفته جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در قم برگزار می شود.

فرماندار قم در جلسه شورای هماهنگی مراسم تشییع و خاکسپاری شهیدان گمنام طی سخنانی بیان داشت: مزار مطهر شهیدان در هر جا که واقع شود، قطب فرهنگی خواهد بود و همه باید از فرصت حضور معنوی شهیدان برای ترویج آرمان های انقلاب استفاده کنیم.

مرتضی حیدری ادامه داد: نگاه مکتب شهید سلیمانی جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی است و در حالی که دشمنان همه تلاششان را بر ضربه زدن به نظام معطوف کرده اند، باید در راستای جذب جوانان با استفاده از مراسم تشییع شهیدان و مزار مطهر آنها در فضای مجازی و حقیقی نهایت بهره مندی و تلاش را داشته باشیم.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام علی لقمان پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم و دبیر شورای هماهنگی تشییع و خاکسپاری شهیدان گمنام اظهار داشت: یکی از برکات حضور شهید گمنام، ترویج و نشر آرمان های انقلاب است و بویژه خاکسپاری شهیدان گمنام در مدارس علمیه، نقطه قوت بسیار مهمی در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکرهای مطهر چهار شهید دفاع مقدس در قم تشییع می شود

پیکرهای مطهر چهار شهید دفاع مقدس در قم تشییع می شود