مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 10:302022-01-02سياسي

پیش بینی ائتلاف النصر عراق درباره تعویق جلسه نخست پارلمان


ائتلاف النصر عراق از احتمال تعویق برگزاری جلسه نخست پارلمان این کشور به خاطر ادامه اختلافات درباره تعیین رییس جدید آن خبر داد.

- پیش بینی ائتلاف "النصر" عراق درباره تعویق جلسه نخست پارلمان ائتلاف النصر عراق از احتمال تعویق برگزاری جلسه نخست پارلمان این کشور به خاطر ادامه اختلافات درباره تعیین رییس جدید آن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از صوت العراق، سعد اللامی، عضو ائتلاف النصر عراق به ریاست حیدر العبادی در سخنانی با اشاره به موضوع برگزاری جلسه نخست پارلمان این کشور پس از تایید نتایج انتخابات اظهار کرد: تمامی اطلاعات حاکی از آن است که جلسه نخست پارلمان به زمان دیگری موکول می شود و یا در صورت برگزاری به صورت جلسه باز خواهد ماند.

وی دلیل این مسئله را عدم دستیابی احزاب به توافقات لازم برای تعیین رییس پارلمان اعلام کرد.

اللامی در این باره گفت: جلسه نخست پارلمان (درصورت برگزاری) منجر به اعلام فراکسیون اکثریت و همچنین تعیین رییس و دو معاون آن نخواهد شد؛ چراکه احزاب سنی در این باره به توافق دست نیافته اند.

وی ادامه داد: زمان باقی مانده تا موعد جلسه نخست پارلمان تنها هشت روز باقی مانده است و این زمان کوتاهی است و طی آن معجره رخ نمی دهد؛ چراکه توافقات سیاسی مستلزم زمان بیشتری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ائتلاف النصر عراق درباره تعویق جلسه نخست پارلمان

پیش بینی ائتلاف النصر عراق درباره تعویق جلسه نخست پارلمان