مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:452022-01-02سياسي

تلاش مدیریت شهری دوگنبدان برای رفع مشکلات مردمی


اصلاح جداول ،لوله گذاری و تعمیرات در کوی کارکنان دولت توسط اکیپ امانی شهرداری انجام شد.

- سید مصیب موسوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به تماسهای شهروندان ساکن در کارکنان دولت ( 11 جنوبی) مبنی بر مشکلات ناشی از آبگرفتگی منازل و معابر ؛ خصوصا در زمان بارش باران و نفوذ آب در منازل اطراف ؛ عملیات اصلاح جداول ؛ لوله گذاری و تعمیرات لازم توسط اکیپ امانی شهرداری انجام شد.

وی بیان کرد: از شهروندان بابت اشکال در تردد در زمان اجرای عملیات عذرخواهی می کنیم اما تعامل بین مردم و دستگاههای خدمان رسان باعث تسهیل در انجام کارها و خدمان رسانی بهتر خواهد شد.

  سرپرست شهرداری دوگنبدان تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات و خواسته های مردمی بسیار با اهمیت بوده و از اولویت های شهرداری می باشد.

موسوی نژاد عنوان کرد: مدیریت شهری با بررسی مشکلات مردمی و نواقص موجود نسبت به رفع آن ها اقدامات مقتضی را انجام خواهد داد.

  وی گفت: با انجام چنین اقداماتی بخشی از رضایتمندی شهروندان و میزان زیادی از دغدغه ها و مشکلات حوزه شهری آن ها تامین خواهد شد.

سرپرست شهرداری دوگنبدان خاطر نشان کرد: مشکلات و درخواست های مردمی که جنبه اجرایی، عملیاتی، خدماتی دارند در کوتاهترین زمان بررسی و اجرایی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مدیریت شهری دوگنبدان برای رفع مشکلات مردمی

تلاش مدیریت شهری دوگنبدان برای رفع مشکلات مردمی