مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:402022-01-02اقتصادي

‍ لزوم توجه به ظرفیت های گردشگری دهگلان برای جذب سرمایه گذار


مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دهگلان، خواستار توجه به ظرفیت های گردشگری این شهرستان برای جذب سرمایه گذار در این بخش شد.

- ایسنا/کردستان مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دهگلان، خواستار توجه به ظرفیت های گردشگری این شهرستان برای جذب سرمایه گذار در این بخش شد.

بهزاد غفوری امروز (12دی) در جلسه ای با حضور شهردار دهگلان، که با هدف بررسی موانع و مشکلات موجود و جذب سرمایه گذاری حوزه گردشگری در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان دهگلان دارای پتانسیل های بالقوه فراوانی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری و توریستی دراستان است.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دهگلان، عنوان کرد: مجاورت این شهرستان با مرکز استان و هم چنین مسیر عبور گردشگران از جاده حسین آباد به طرف شهرستان های بانه ومریوان می تواند دهگلان را به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری استان معرفی کند.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و حضور مسافران و گردشگران به این شهرستان و به منظور گسترش خدمات عمومی و رفاه حال شهروندان، توسعه و بازسازی نمازخانه و سرویس های بهداشتی بین راهی در مسیر ورودی شهر ضروری است.

غفوری افزود: عدم سیستم تامین آب هتل دو ستاره ریبواردهگلان، موانعی برای توسعه گردشگری در این شهرستان است که امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ لزوم توجه به ظرفیت های گردشگری دهگلان برای جذب سرمایه گذار

‍ لزوم توجه به ظرفیت های گردشگری دهگلان برای جذب سرمایه گذار