مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 06:502022-01-02سياسي

ناگفته های سردار علایی و علی اکبر صالحی از سردار شهید سلیمانی


در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پایگاه خبری جماران در نشستی با حضور دکتر علی اکبر صالحی و سردار حسین علایی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزم شهید سلیمانی، مقاطع مختلف عمر و کارنامه کاری حاج قاسم و مشی و منش ایشان را مرور کرد.

مشروح این نشست را که در آستانه دومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه جماران محل خاطره انگیز دیدارها و سخنرانی های امام خمینی برگزار شد، در ادامه می خوانید: به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی تصمیم گرفتیم در خصوص بررسی ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار و کارنامه ایشان در حوزه نظامی و دفاعی در خدمت جناب آقای دکتر صالحی و سردار علایی باشیم.

در ابتدا می خواهم از سردار علایی به دلیل سابقه طولانی همکاری با شهید در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بپرسم در طول 40 سالی که از ایشان شناخت داشته اید و دارید، دیدگاه و شناخت خودتان از سیر تطور شخصیت شهید سلیمانی در طول این چهار دهه و سه بخش مهم فعالیتشان، یعنی دوران دفاع مقدس، بعد از جنگ در جنوب کشور و سپس نیروی قدس بفرمایید؛ و اینکه در طول این سه دوره ماهیت فعالیت این شهید دچار چه تغییر و تحولاتی شد و ایشان چه دورانی را پشت سر گذراندند؟ علایی: من از سال 1360 در زمانی که عملیات طریق القدس انجام شد، با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های سردار علایی و علی اکبر صالحی از سردار شهید سلیمانی

ناگفته های سردار علایی و علی اکبر صالحی از سردار شهید سلیمانی