مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 06:452022-01-02سياسي

بی تفاوتی خواص نسبت به منکرات عامل شهادت حضرت زهرا (س)


نشست هم فکری رییس، دبیر و معاونین ستاد امر به معروف ونهی از منکرکشور با ریاست ومعاونین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل سالن جلسات شهدای امر به معروف کشور برگزار شد.

- به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نشست رییس، دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با ریاست ومعاونین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل سالن جلسات شهدای امر به معروف ستاد کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با عرض تسلیت نسبت به فرارسیدن حجت خدا و فرمانده مقابله با جنگ نرم تاریخ حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین دومین سالگرد شهادت سیدالشهدا مدافع حریم ولایت حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت ایام دهه بصیرت اظهار داشت: حضرت زهرا (س) قربانی مسلخ امربه معروف و نهی از منکر است.

ایشان افزود: مهمترین معروف در عالم امکان مسئله ولایت می باشد که حاکمیت خداوند متعال بر بندگانش از مجرای ولایت صورت می پذیرد.

رییس ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور گفت: حضرت زهرا (س) برای دفاع از بزرگترین معروف و مقابله با منکر به میدان جنگ سخت و نرم آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تفاوتی خواص نسبت به منکرات عامل شهادت حضرت زهرا (س)

بی تفاوتی خواص نسبت به منکرات عامل شهادت حضرت زهرا (س)