مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 19:052022-01-01سياسي

برنامه های بقاع متبرکه خراسان ضوی در دهه فاطمیه


مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برنامه های بقاع متبرکه استان همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را اعلام کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برنامه های بقاع متبرکه استان همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را اعلام کرد.

حجت الاسلام محمد احمدزاده با بیان اینکه همه ساله همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه هایی از محل موقوفات و بقاع متبرکه اجرا می شود، اظهار کرد: در همین راستا امسال سوگواره یاس نبوی در 85 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در روز شهادت حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه 27 شهرستان شاهد اقامه عزا خواهیم بود، افزود: در کنار این مراسم عزاداری شاهد برنامه جانبی از جمله برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه بصیرتی، توزیع بسته های مواد غذایی با عنوان تبرکات فاطمی و اطعام عزاداران از محل موقوفات منطبق خواهیم بود.

احمدزاده با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده در سوگواره یاس نبوی، بیان کرد: سخنرانی ائمه جمعه، سخنرانان شاخص استانی و شهرستانی در مراسم سوگواری عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) و راه اندازی 35 کاروان عزاداری از جمله برنامه هایی است که در ایام فاطمیه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بقاع متبرکه خراسان ضوی در دهه فاطمیه

برنامه های بقاع متبرکه خراسان ضوی در دهه فاطمیه