مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 16:352022-01-01سياسي

مهلت یک ماهه دادستان قیروکارزین برای تکمیل محور قیر_فیروزآباد


دادستان قیروکارزین با اشاره به وقوع حوادث پرشمار رانندگی در محور قیر_فیروزآباد گفت: برای تکمیل و افتتاح محور قیر ـ فیروزآباد متولیان یک ماه مهلت دارند اگر نسبت به تکمیل این محور اقدام نکنند بر اساس دستورالعمل های نظارتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیروکارزین غلامرضا داوودی در جمع اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: برای تکمیل و افتتاح محور قیرـ فیروزآباد، ضرب الاجل یک ماهه تعیین شده است.

وی افزود: با توجه به وقوع حوادث متعدد رانندگی در محور قیر_فیروزآباد در صورتی که ظرف یک ماه متولیان امر نسبت به تکمیل و افتتاح محور قیر ـ فیروزآباد اقدام نکنند به استناد دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قیروکارزین گفت: در صورت کم کاری و عدم توجه مسئولان مرتبط قطعاً دادستانی در راستای حفظ و پیگیری حقوق عامه، به محض اتمام مهلت قضایی نسبت به تشکیل پرونده و رسیدگی دقیق و برخورد با هر گونه قصور و کوتاهی احتمالی اقدام خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پروژه احداث محور قیر _فیروزآباد جزء پروژه های ملی محسوب می شود که آسفالت آن به اتمام رسیده و جهت بهره برداری قطعه 6 کیلومتری آن نیازمند 40 میلیارد ریال اعتبار به منظور ایمن سازی و تامین و نصب علائم ایمنی (اعم از تابلوهای ایمنی، خط کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک ماهه دادستان قیروکارزین برای تکمیل محور قیر_فیروزآباد

مهلت یک ماهه دادستان قیروکارزین برای تکمیل محور قیر_فیروزآباد