مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 15:452022-01-01سياسي

پیام تسلیت امام جمعه تبریز به مناسبت درگذشت مادر شهید باباپور


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم حاجی زاده مادر شهید والامقام بیوک باباپور از رزمندگان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم حاجی زاده مادر شهید والامقام بیوک باباپور از رزمندگان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم آمده است: باسمه تعالی خبر درگذشت بانوی دلسوز و مهربان مرحومه مغفوره حاجیه خانم حاجی زاده مادر شهید والامقام بیوک باباپور و متعلقه محترم حجت الاسلام والمسلمین عبدالعزیز باباپور ورزقانی موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

این مادر مهربان و دلسوز در حیات با برکتشان همواره مبلّغ و مروّج فرهنگ ناب شهیدان بوده اند و حال بعد از چندین سال فراق روح بلند و ملکوتی شان، به اعلی علیین پر کشید و در جوار فرزند شهیدش به آرامش رسید.

اینجانب این ضایعه را به مردم غیرتمند آذربایجان، خانواده های معزّز شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده های محترم باباپور و حاجی زاده صمیمانه تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علودرجات و رحمت واسعه الهی مسئلت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت امام جمعه تبریز به مناسبت درگذشت مادر شهید باباپور

پیام تسلیت امام جمعه تبریز به مناسبت درگذشت مادر شهید باباپور