مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 14:452022-01-01بين الملل

حمله ور شدن نظامیان صهیونیست به فلسطینی ها در کرانه باختری


منابع فلسطینی از درگیری میان فلسطینی ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در روستای کفرقدوم در شرق قلقیلیه در کرانه باختری خبر دادند.

- به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از درگیری میان فلسطینی ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در روستای کفرقدوم در شرق قلقیلیه خبر دادند و اعلام کردند که بر اثر این درگیری شماری از فلسطینی ها زخمی شده اند.

منابع فلسطینی تاکید کردند: نظامیان رژیم صهیونیستی به این روستا یورش بردند که به دنبال آن درگیری هایی رخ داد و چهار فلسطینی براثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

گفتنی است که روز گذشته هم فلسطینیان ساکن شهرک بیتا در جنوب نابلس و شهرک بیت دجن در شرق نابلس و روستای کفرقدوم در شرق قلقیلیا در اعتراض به شهرک سازی رژیم اشغالگر قدس بر روی اراضی این شهرک ها تظاهرات کردند.

جوانان فلسطینی پس از اقامه نماز با آتش زدن لاستیک های خودروها و پرتاب سنگ نظامیان صهیونیست مستقر در این منطقه را هدف حمله قرار دادند.

در پی این اقدام دلاورمردانه درگیری هایی میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی رخ داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله و گاز اشک آور و صوتی، دست به سرکوب تظاهرات کنندگان زدند که در پی این تجاوزات و جنایات ده ها فلسطینی هدف گلوله قرار گرفته و زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله ور شدن نظامیان صهیونیست به فلسطینی ها در کرانه باختری

حمله ور شدن نظامیان صهیونیست به فلسطینی ها در کرانه باختری