مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 14:152022-01-01اقتصادي

آغاز فروش اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی دنای


مجموعه مهر مینا الکترونیک (برند دنای) با توجه به شرایط اقتصادی، تحریم و کاهش قدرت خرید مردم طرح فروش اقساطی خود را پیاده سازی کرد تا مشتریان شایسته این برند به صورت مستقیم از دفتر مرکزی با کمترین قیمت، - مجموعه مهر مینا الکترونیک (برند دنای) با توجه به شرایط اقتصادی، تحریم و کاهش قدرت خرید مردم طرح فروش اقساطی خود را پیاده سازی کرد تا مشتریان شایسته این برند به صورت مستقیم از دفتر مرکزی با کمترین قیمت، خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام مهر مینا الکترونیک، در این طرح شما می توانید محصولات دنای را تا سقف 20 میلیون تومان و با شرایط پرداخت 20 درصد نقد و مابقی طی 10 قسط خریداری نمایند.

برند دنای یکی از برترین برندهای تولید کننده لوازم صوتی و تصویری مانند انواع تلویزیون، اسپیکرهای خانگی و گیرنده های دیجیتال است که با 10 سال سابقه فعالیت در این صنف به پیشرفت چشمگیری دست یافته و به عنوان برند با اصالت و خوشنام در بازار شناخته می شود.

فروش اقساطی تلویزیون و دیگر کالاها، بهترین روش در شرایط تورمی خرید اقساطی تلویزیون و دیگر کالاها یکی از بهترین روش هایِ خرید در شرایط تورمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فروش اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی دنای

آغاز فروش اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی دنای