مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 12:452022-01-01سياسي

رشد تفکر تکفیری باعث تفرقه و جدایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیر کل مجمع و هیات همراه با سید ضیاء الله شاه بخاری رییس جمعیت متحد اهل حدیث پاکستان و ازعلما و سخنرانان طراز اول جریان فکری .

- دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر ایجاد وحدت خصوصا وحدت میان علمای کشور های اسلامی، گفت: علما باید به فهم مشترک برسند، زیرا رشد تفکر تکفیری باعث تفرقه و جدایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیر کل مجمع و هیات همراه با سید ضیاء الله شاه بخاری رییس جمعیت متحد اهل حدیث پاکستان و ازعلما و سخنرانان طراز اول جریان فکری اهل حدیث در پاکستان دیدار و گفتگو کردند.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان چالش ها و خطرات بعد از تکفیر کردن مذاهب اسلامی توسط افراطیون مذهبی، گفت: زمانی که کسی و یا جریانی اسلامی، دیگران را به دلیل اختلافات عقیدتی و اجتهادی تکفیر می کند، بعد از آن مشکلات زیادی دامن گیر امت اسلامی می شود که حل آن زمان زیادی را می طلبد.

شهریاری با تاکید بر ایجاد وحدت خصوصا وحدت میان علمای کشور های اسلامی، گفت: علما باید به فهم مشترک برسند، زیرا رشد تفک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تفکر تکفیری باعث تفرقه و جدایی می شود

رشد تفکر تکفیری باعث تفرقه و جدایی می شود