مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:002022-01-01فرهنگي

بالاخره «دکتر نون» قسمتِ فرهاد آییش شد


سرانجام بعد از مدت ها فراز و نشیب، قرعه فال برای بازی در نمایش «دکتر نون» دوباره به نام فرهاد آییش افتاد و این بازیگر با بازی در این نقش روی صحنه خواهد رفت.

- سرانجام بعد از مدت ها فراز و نشیب، قرعه فال برای بازی در نمایش دکتر نون دوباره به نام فرهاد آییش افتاد و این بازیگر با بازی در این نقش روی صحنه خواهد رفت.

نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد پروژه ای است که هادی مرزبان سال هاست رویای اجرای آن را در سر دارد اما هر بار به دلیلی، اجرای این اثر منتفی شده است.

با این حال مرزبان در گفتگو با ایسنا خبر می دهد که این نمایش از اوایل فروردین سال 1401 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

در تمام این مدت بازیگران گوناگونی برای بازی در نقش دکتر نون انتخاب شدند.

نخستین بار هادی مرزبان قصد داشت این نمایش را با بازی زنده یاد جمشید مشایخی روی صحنه بیاورد که اجرای این نمایش در آن مقطع، به دلایلی که خارج از تصمیم گروه اجرایی بود، میسر نشد.

بعد از آن فرهاد آییش گزینه دیگری بود که مرزبان برای بازی در این نقش با او گفتگو کرد ولی با وجود علاقه هر دو طرف به این همکاری، انجام این کار میسر نشد و حالا به نظر می رسد بعد از مدت ها، سرانجام بازی در این نقش، قسمت آییش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره «دکتر نون» قسمتِ فرهاد آییش شد

بالاخره «دکتر نون» قسمتِ فرهاد آییش شد