مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:402022-01-01سياسي

طرح صیانت باعث انزوای بین المللی می شود؟


یکی از آن چیز های اساسی اش این بود که اینستاگرام قرار است فیلتر شود؛ یعنی می گفتند که پیام رسان های اصلی مثل اینستاگرام و شبکه های مجازی مثل اینستاگرام و توییتر و تلگرام و این ها باید نماینده های شان معرفی شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه شرق در کلاب هاوس با موضوع اینترنت و ضد و نقیض های یک طرح، میزبان امیر ناظمی، معاون سابق وزیر ارتباطات، رضا الفت نسب، عضو اتحادیه کسب وکار های اینترنتی، محمد کشوری، مدیر گروه علمی تحقیقی طیف، حسین میرزاپور، کارشناس تنظیم گری فضای مجازی و حامد بیدی، مدیرعامل سامانه کارزار، بود.

مشروح این میزگرد مجازی درباره طرح صیانت را به نقل از شرق بخوانید: در ابتدای این نشست میزبان جلسه با بیان اینکه پاییز سال 97 برای اولین بار در مجلس دهم از طرحی به نام طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی رونمایی شد که درواقع پیش نویس آن را هم کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار داده بود.

این طرح شباهت زیادی با طرح صیانت فعلی داشت و یک هیئت نظارت با 13 عضو تشکیل شد که در واقع در بند های طرح بود که مشروط شدن فعالیت های پیام رسان های داخلی و خارجی اثرگذار به تشخیص یک هیئت نظارت گذاشته شده بود.

او تصریح کرد: طرح به خاطر ایرادات گسترده ای که داشت همان زمان به مرکز پژوهش های مجلس رفت و دوباره سال 98 با یک سری تغییرات جدید در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت باعث انزوای بین المللی می شود؟

طرح صیانت باعث انزوای بین المللی می شود؟