مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:352022-01-01سياسي

سردار فلاح زاده: سربازان مقاومت راه سردار سلیمانی را ادامه خواهند داد


جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد که تهدیدات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران توخالی و جنگ روانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه لبنانی العهد در دومین سالروز جنایت آمریکا و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، سلسله روایت هایی از این دو شهید و راه و منش آن ها را در قالب پادکست و گزارش منتشر کرده است.

در همین چارچوب، سردار سرتیپ محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس با اعلام این مطلب تأکید کرد که آنها هرگز چیزی را محقق نخواهند کرد چرا که سربازان مقاومت برای ادامه راه شهید سردار قاسم سلیمانی ثابت قدم بوده و در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی این راه را ادامه خواهند کرد و تا تحقق وعده الهی برای نابودی رژیم صهیونیستی و ناکام گذاشتن پروژه های ضعیف آمریکا در منطقه، هرگز خواب به چشمانشان نخواهد آمد.

وی با اشاره به دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، شهادت آن ها را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امت اسلامی و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

سردار فلاح زاده در پاسخ به سوالی درباره اذعان رژیم صهیونیستی به مشارکت در ترور سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: در حقیقت رژیم صهیونیستی و آمریکا دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فلاح زاده: سربازان مقاومت راه سردار سلیمانی را ادامه خواهند داد

سردار فلاح زاده: سربازان مقاومت راه سردار سلیمانی را ادامه خواهند داد