مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:252022-01-01سياسي

مدیران در مسیر خدمت رسانی به مردم قانون را ملاک قرار دهند


مدیران دستگاه های اجرایی در مسیر خدمت رسانی به مردم، قانون را ملاک قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سند تحول قوه قضاییه و سیاست های ابلاغی سازمانی در دستور کار قرار گرفته است به گونه ای باشد که مسائل مهم و کلان شناسایی و برنامه های نظارت و بازرسی برای شناسایی و ارائه راهکارها و پیشنهادهایی برای حل این مسائل کلان متمرکز شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های پیش روی بازرسی کل، توسعه نظارت همگانی است، با توجه به تعداد کم نیرو و زمان بر بودن نظارت ها و تعدد موضوعات و دستگاه ها، هر چه مردم را در امر نظارت دخیل کنیم، هم جلوی فساد گرفته می شود.

استاندار ایلام نیز در این دیدار گفت: آنچه ملاک در اجرای امور می باشد، مُر قانون است، در کنار آن هم، شرایط کنونی اقتصادی کشور به گونه ای است که نیازمند کمک و دستگیری سازمان بازرسی هستیم تا مچ گیری.

حسن بهرام نیا بیان کرد: مثلاً اعتباری به موقع جذب نشده و یا اگر جابجایی اعتبار مطرح شده که به نفع استان بوده نه به نفع شخص، ضمن اینکه جای تذکر به آن مدیر را دارد، باید کمک کرد تا اعتبار جذب شود تا استان ضرر نکند.

وی تصریح کرد: برخی اوقات لازم است با اغماض و چشم پوشی با برخی امور که در راستای خدمت به مردم و استان است، برخورد شود و باید با هدف رفع آسیب ها و چالش ها، تعامل لازم بین سازمان بازرسی و دستگاه های اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در مسیر خدمت رسانی به مردم قانون را ملاک قرار دهند

مدیران در مسیر خدمت رسانی به مردم قانون را ملاک قرار دهند