مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 07:152022-01-01سياسي

رفع سدمعبر دستفروشان در ارومیه قبل از ساماندهی آنان امکان پذیر نیست


رسیدگی به سد معبر دستفروشان تا قبل از ساماندهی آنان اتفاق نمی افتد و اولویت نخست در رفع سد معبر، صنوف و مغازه هایی هستند که فضای خیابان را اشغال می کنند.

- رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: رسیدگی به سد معبر دستفروشان تا قبل از ساماندهی آنان اتفاق نمی افتد و اولویت نخست در رفع سد معبر، صنوف و مغازه هایی هستند که فضای خیابان را اشغال می کنند.

  محمد خلیل پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: در موضوع رفع سد معبر اولویت نخست، مغازه هایی هستند که فضای خیابان را اشغال می کنند و دستفروشی اولویت اول نیست.

  وی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد، سد معبر رستوران ها در مناطق برخوردارتر شهر را تحت عناوینی چون زیست شبانه توجیه می کنند اما در مقابله با دستفروشانی که چاره ای جز این کار ندارند سخت گیری می کنند.

  رییس شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: دستفروشی برای برخی افراد تنها راه ادامه ی زندگی است و آن ها از سر اضطرار این کار را انجام می دهند چرا که چاره ای جز این کار پیش روی آنان نیست.

  وی در ادامه گفت: رسیدگی به سد معبر دستفروشان پس از ساماندهی آنان اتفاق خواهد افتاد.

  حجت الاسلام خلیل پور ابراز داشت: یکی از موانع ساماندهی دستفروشان، عدم تمایل مردم برای خرید از مراکزی است که به عنوان محل ساماندهی انتخاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع سدمعبر دستفروشان در ارومیه قبل از ساماندهی آنان امکان پذیر نیست

رفع سدمعبر دستفروشان در ارومیه قبل از ساماندهی آنان امکان پذیر نیست