مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 06:552022-01-01سياسي

اعلام فراخوان مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه ای» در کردستان


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری دومین دوره مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه ای» خبر داد و گفت: فراخوان این دوره از مسابقات از هفتم دی ماه اعلام شده است.

- به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کردستان: مجید آوج اظهار کرد: فراخوان دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای هفتم دی ماه در استان کردستان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان صرفاً باید از دانشجویان دانشگاه ها یا مراکز آموزش عالی استان کردستان باشند، افزود: دانشجویان علاقه مند تا 15 دی ماه فرصت دارند تا در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کردستان بیان کرد: ثبت نام در این دوره از مسابقات ملی دانشجویی از طریق واحد فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان و یا آدرس اینترنت@fjdkurd بوده است.

وی ادامه داد: مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار خواهد شد که در هر مرحله نفرات برگزیده مورد تجلیل قرار می گیرند.

آوج مسابقات ستاک را فرصت مناسبی برای معرفی کتاب های خوب دانست و بیان کرد: موضوع کتاب آزاد بوده و در این بخش داوطلبان هر کتابی را با هر موضوعی که علاقه مند هستند، می توانند ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه ای» در کردستان

اعلام فراخوان مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه ای» در کردستان