مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 06:202022-01-01سياسي

سران فتنه به دنبال فرصتی برای فتنه ای دیگر هستند/ اصلاحات فاقد پایگاه اجتماعی است


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اگر موضع گیری سران فتنه88 را در حوادث سال 96 و 98 بررسی کنیم، کاملا مشهود است که آنها همچنان به دنبال فرصتی برای تحقق اهداف سال 88 هستند.

- حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره با متنبه شدن سران فتنه 88 گفت: تکلیف عوامل اصلی دخیل در فتنه 88، متفاوت است.

عده ای که فریب آنها را خورده بودند و متوجه نبودند که این افراد در جهت براندازی نظام حرکت می کنند، پشیمان شده و راه خود را از فتنه جدا کردند؛ بنابراین همراهی با فتنه و سران فتنه را ادامه ندادند.

وی اظهار کرد: البته در بین سران فتنه، معدود افرادی هستند که متوجه اشتباهشان شده اند و تغییر موضع داده اند؛ اکثر کسانی که تئوری فتنه وپشت پرده این آشوب را طراحی می کردند، همچنان بر مواضع خود باقی هستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: سران و طراحان فتنه 88 در این سال ها سعی بر این داشته اند که با گذر زمان و با استفاده از فراموشی مردم، فتنه را به شکلی در افکار عمومی جامعه محو و کمرنگ کنند تا در فرصت دیگری بتوانند از طریق راهی دیگر، حرکت خود را متناسب با شرایط روز دنبال کنند.

ترقی گفت: اگر موضع گیری این افراد را در حوادث سال 96 و 98 بررسی کنیم، کاملاً مشهود است که آنها همچنان به دنبال فرصتی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران فتنه به دنبال فرصتی برای فتنه ای دیگر هستند/ اصلاحات فاقد پایگاه اجتماعی است

سران فتنه به دنبال فرصتی برای فتنه ای دیگر هستند/ اصلاحات فاقد پایگاه اجتماعی است