مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 05:452022-01-01اقتصادي

نبود تانکر حمل، سوخت را از جایگاه های ایلام حذف کرد


نبود تانکر سوخت جهت حمل فرآورده های نفت در ایلام آن هم به علت مشکل حقوقی و دستمزدی رانندگان حمل و نقل سوخت با پیمانکار سبب شد تا سوخت از جایگاه های ایلام برای مدتی حدف و جایگاه ها برای مدتی تعطیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ایران تولیدکننده عظیمی در حوزه میعانات گازی و نفتی است این در حالی است که صادرات این محصول باعث تامین انرژی سایر کشورهای اروپایی و آسیایی می شود.

 در برخی مناطق کشور  به ویژه در استان های مرزی مردم و رانندگان وسایل نقلیه با معضل سهمیه بندی و کمبود بنزین گازوییل روبرو هستند که باعث نگرانی هایی برای آنها شده است؛ در استان مرزی ایلام که ترانزیت کالا از این استان به کشور عراق و سایر نقاط جنوبی کشور انجام می شود این کمبود سوخت به ویژه گازوییل بیشتر نمایان می شود.

 مگر این کمبودها از کجا نشأت گرفته می شوند که مسوولین در قبال این مشکلات اقدامات متناسب با استان نمی توانند انجام دهند مگر ایلام چقدر دیگر توانایی این گونه مسائل را دارد قطعاً این گونه کمبودها قابل توجیه نیست و باید هر چه زودتر رفع شود.

جایگاه ها تامین سوخت نشده اند  یکی از جایگاه داران به خبرنگار فارس گفت: الان بیش از چند روز است که علی رغم اینکه تمام واریزها از طرف مسوولین جایگاه پرداخت شده است، هنوز سوخت به دست جایگاه داران نرسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود تانکر حمل، سوخت را از جایگاه های ایلام حذف کرد

نبود تانکر حمل، سوخت را از جایگاه های ایلام حذف کرد