مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 14:402021-12-31سياسي

ویژه نامه العهد؛ قاسم سلیمانی، مکتبی که معادلات جهانی را بر هم ریخت//بماند


به رغم تلاش های آمریکا برای پایان دادن به راه فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، اقدام جنایتکارانه این کشور باعث ایجاد مکتبی شد که معادلات جهانی را بر هم ریخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه العهد در دومین سالروز جنایت آمریکا و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، سلسله روایت هایی از این دو شهید و راه و منش آن ها را در قالب پادکست و گزارش منتشر کرده است.

پایگاه خبری فاجعه بار باشد؛ تبعاتی که زورگویی ها و توانمندی های صهیونیست ها را درهم شکست؛ همان صهیونیست هایی که با اشغال خاک فلسطین نبردی را آغاز کردند و امروز به شدت در یک نگرانی عظیم به سر می برند و در برابر یک چالش بزرگ قرار گرفته اند.

العهد در ادامه نوشت: پس می توان گفت توانمندی هایی که شهید حاج قاسم سلیمانی در نبرد و میدان و در اداره عوامل رویارویی و درگیری با دشمن صهیونیستی-آمریکایی از آن برخوردار بود از یک سو و تروریسم صهیونیستی-آمریکایی از سوی دیگر، موجب شد که آمریکایی ها تصمیم به ترور او بگیرند به رغم آنکه این تصمیم برای آن ها خطر و حساسیت به دنبال داشت و احتمال می رفت که درگیری ای گسترده در تمام منطقه و غرب آسیا از خلیج [فارس]، یمن، فلسطین اشغالی، لبنان، عراق تا سوریه شلعه ور شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه نامه العهد؛ قاسم سلیمانی، مکتبی که معادلات جهانی را بر هم ریخت//بماند

ویژه نامه العهد؛ قاسم سلیمانی، مکتبی که معادلات جهانی را بر هم ریخت//بماند