مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:552021-12-31سياسي

حماسه بزرگ 9 دی روز تجلی استواری ملت ایران بود


عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه حماسه بزرگ 9 دی روز تجلی استواری ملت ایران بود، گفت: این حماسه در واقع هم راستا با پیروی ملت از مکتب حضرت فاطمه(س) است.

- ، حجت الاسلام سید احمد حسینی خراسانی ظهر آدینه در جمع مردم سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) با اشاره به مناسبت های پیش رو مانند حماسه 9 دی، ایام فاطمیه، سالروز شهادت شهید سلیمانی و… بیان کرد: تأثیر عمیق نقش حضرت زهرا (س) در پایداری دین اسلام و اصلاح جامعه همواره در جامعه مشهود است.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی نیز در واقع هم راستا با مکتب فاطمی بود، افزود: حماسه بزرگ 9 دی روز تجلی استواری ملت ایران بود لذا اعتقاد داریم که این حماسه در واقع هم راستا با پیروی ملت از مکتب حضرت فاطمه (س) است.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه حماسه بزرگ 9 دی روز تجلی غیرت ملت ایران اسلامی بود، گفت: این روز حماسه ساز در واقع نماد، شجاعت، همین فداکاری ملتی بود که به انقلاب و ارزش های انقلابی شأن وفادار هستند.

حسینی خراسانی با بیان اینکه شهید سلیمانی یکی از چهره های درخشان امت اسلامی در عرصه جهانی است، گفت: شهید سلیمانی با اقدامات و سیره ای که زیست مایه افتخار امت است.

وی با بیان اینکه باید ما در تمام بخش های زندگی و جامعه مان بکوشیم تا فرهنگ فاطمی را پاس بداریم، بیان کرد: ما همیشه عزاداران فاطمی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه بزرگ 9 دی روز تجلی استواری ملت ایران بود

حماسه بزرگ 9 دی روز تجلی استواری ملت ایران بود