مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 11:102021-12-31سياسي

خود تحقیری برخی از مدیران قبلی در این دولت به هیچ عنوان وجودندارد


خودتحقیری که در بین برخی از مدیران و مسئولین دولت قبلی بود در دولت سیزدهم به هیچ عنوان وجود ندارد.

- محمدحسین صفار هرندی پیش از ظهر جمعه در مراسم تبیینی مربوط به 9 دی در کاشان با اشاره به اینکه در نهم دیماه بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه مبارزه با فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی به خوبی هویدا شد، اظهار داشت: این را باید به یاد داشته باشیم که می توان با اطاعت از ولی فقیه از تمام فتنه ها و مشکلات به سلامت عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در گذشته خیلی از مشکلات را به مسائل فرعی همچون مذاکرات و یا تصویب اف ای تی اف مرتبط می کردند، ابراز داشت: متأسفانه برخی از مدیران در دولت قبل خودتحقیر بودند و این باعث شده بود که بسیاری از مشکلات با تصمیمات آنها روی زمین بماند.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام خودتحقیری که در بین برخی از مدیران و مسئولین دولت قبلی بود در دولت سیزدهم به هیچ عنوان وجود ندارد، تصریح کرد: البته در همان دولت مدیران شایسته ای همانند دکتر سورنا ستاری هم بودند که هم اکنون نیز آقای ستاری در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مشغول به فعالیت هستند.

مقایسه دو اتفاق بنزینی در دولت قبل و دولت کنونی وی با مقایسه دو اتفاق مربوط به بنزین در دولت سابق و دولت کنونی خاطرنشان کرد: در موضوع افزایش قیمت بنزین در دولت قبلی متأسفانه مشکلات زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود تحقیری برخی از مدیران قبلی در این دولت به هیچ عنوان وجودندارد

خود تحقیری برخی از مدیران قبلی در این دولت به هیچ عنوان وجودندارد