مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 10:352021-12-31اقتصادي

ضرورت مدیریت مصرف گاز در روزهای سرد کرمانشاه/ کم مصرف ها پاداش می گیرند


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: مشترکانی که در رنج طبیعی مصرف گاز قرار گیرند نسبت به سال گذشته اگر 10 درصد صرفه جویی داشته باشند شامل طرح تشویقی می شوند و مصرف گاز امسال نسبت به سال گذشته کم تر برای آن ها محاسبه می شود.

- سیروس شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص مصرف گاز در استان، اظهار داشت: با توجه به پایداری جبهه هوای سرد و افزایش مصرف گاز، از شهروندان می خواهیم در وهله اول ضمن رعایت مسائل ایمنی از جمله استفاده از وسایل گازسوز استاندار، اطمینان از بازبودن مسیر دودکش، استفاده از کلاهک اچ و تهویه هوای مناسب در منزل؛ دمای رفاه بین 17 تا 21 درجه در منزل را رعایت کنند.

وی در توضیح طرح تشویقی برای مشترکان کم مصرف، گفت: مشترکانی که در رنج طبیعی مصرف گاز قرار گیرند نسبت به سال گذشته اگر 10 درصد صرفه جویی داشته باشند شامل طرح تشویقی می شوند و مصرف گاز امسال نسبت به سال گذشته کم تر برای آن ها محاسبه می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: مشترکانی که از پله های سوم به بالا مصرف داشته باشند مشمول جریمه می شوند به نسبت هر پله که افزایش داشته باشند، 40 درصد نسبت به سال قبل افزایش مبلغ ریالی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مدیریت مصرف گاز در روزهای سرد کرمانشاه/ کم مصرف ها پاداش می گیرند

ضرورت مدیریت مصرف گاز در روزهای سرد کرمانشاه/ کم مصرف ها پاداش می گیرند