مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 09:002021-12-31فرهنگي

این تئاتر به قواعد مرسوم پایبند نیست


گروه ضروری در حال اجرای مونولوگ «کشیدگی عضلات زمان» است، اثری که مخاطبش را به صحنه دعوت می کند و به قواعد مرسوم در تئاتر این روزها پایبند نیست.

- گروه ضروری در حال اجرای مونولوگ کشیدگی عضلات زمان است، اثری که مخاطبش را به صحنه دعوت می کند و به قواعد مرسوم در تئاتر این روزها پایبند نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از فعالیت های اصلی این گروه، تولید آثار نمایشی است و حالا با اجرای نمایش کشیدگی عضلات زمان تلاش می کند تا بار دیگر اهمیت جمع و فضای شهری را به ما یادآوری کند.

علیرضا شیخی کارگردان کار اضافه کرد : نمایش کشیدگی عضلات زمان روایتگر جهان ذهنی دانشجویی است که می خواهد همه چیز را از دست بدهد، اوقات روزمره اش را کش بدهد و به هر قیمتی هم که شده خودش را از شر تمامی بند ها و پیوند ها رها کند.

کشیدگی عضلات زمان از 5 تا 28 دی ماه در تماشاخانه شانو بر روی صحنه میزبان مخاطبان تئاتر است از عوامل این نمایش می توان به : کارگردان:علیرضا شیخی، دراماتورژ : رضا مداح بازیگر : بهنو، دستیاران کارگردان: فرناز گلپرور ، بهراد صادقی، عکاس و طراح تیزر: مهدیار صفری گرافیک :رضا مداح، روابط عمومی و مشاور تبلیغاتی: نگین لرستانی ، پروا پویان اشاره کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این تئاتر به قواعد مرسوم پایبند نیست

این تئاتر به قواعد مرسوم پایبند نیست