مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 06:352021-12-31اقتصادي

افزایش یارانه ها، حذف ارز 4200 تومانی را جبران نمی کند


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش رقم یارانه ها، حذف ارز 4200 تومانی را جبران نمی کند و دولت باید به مردم کالا با قیمت مناسب دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدحسین فرهنگی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره سازوکار حذف ارز 4200 تومانی، گفت: اگر حذف ارز 4200 تومانی جایگزین مناسبی داشته باشد، ایرادی ندارد.

وی بیان کرد: بنده معتقدم که دولت به جای حذف ارز 4200 تومانی باید به مردم کالا با قیمت مناسب دهد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید سازوکاری را فراهم کند که کالاهای اساسی با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

پول دادن به مردم و افزایش رقم یارانه ها، حذف ارز 4200 تومانی را جبران نمی کند چرا که رشد تورم بیشتر از این پول و ارقامی است که در قالب یارانه به مردم داده می شود.

فرهنگی تاکید کرد: در صورتی که دولت کالای سهمیه ای در نظر گیرد و به مردم دهد، حذف ارز 4200 تومانی اقدام خوبی است اما اگر دولت چنین برنامه ای را در دستور کار نداشته باشد، نباید ارز ترجیحی حذف شود.

وی در تشریح نحوه تخصیص کالای سهمیه ای به مردم، اظهار داشت: در حال حاضر کارت های الکترونیک وجود دارد و می توان از این طریق کالاهای سهمیه ای را تعیین و در این کارت ها تعریف کرد تا مردم بتوانند به کالاهای اساسی دسترسی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش یارانه ها، حذف ارز 4200 تومانی را جبران نمی کند

افزایش یارانه ها، حذف ارز 4200 تومانی را جبران نمی کند