مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 06:302021-12-31سياسي

مذاکره برای صادرات واکسن رازی در حال انجام است


معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، گفت: مشتری خارجی برای واکسن رازی کوو پارس داریم و با آنها در حال مذاکره هستیم.

دکتر محمدحسین فلاح مهرآبادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و دا - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر محمدحسین فلاح مهرآبادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار گروه علم و دانش ایرنا در پاسخ به این سوال که آیا شرایط برای صادرات واکسن رازی فراهم شده است؟ افزود: تعدادی از کشورها خواهان واکسن ایرانی رازی کووپارس هستند که در حال مذاکره با آنها هستیم تا اقدامات لازم برای صادرات این واکسن انجام گیرد.

وی ادامه داد: برخی از کشورهای همسایه و نیز سایر کشورهای درخواست خود را برای صادرات این واکسن اعلام کرده اند.

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی توضیح داد: اولویت اصلی ما تامین نیازها داخل کشور است که با تمام توان در این مسیر گام برمی داریم، اما با تامین نیازهای داخلی، اقدام به صادرات این محصول فناورانه خواهیم کرد.

کارآزمایی بالینی در کودکان 12 تا 17 سال به زودی انجام می شود فلاح در خصوص کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس در رده سنی زیر 18 سال نیز گفت: پروتکل کارآزمایی واکسیناسیون رده سنی 12 تا 17 سال را برای سازمان غذا و دارو ارسال کردیم که امید است پس از اخذ مجوز تا 2 هفته آتی بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره برای صادرات واکسن رازی در حال انجام است

مذاکره برای صادرات واکسن رازی در حال انجام است