مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 14:052021-12-30سياسي

تصفیه شیرابه های پسماند سراوان در 3 ماه


نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس با اشاره به سفر گروه مهندسین به رشت و بازدید از سایت زباله سراوان گفت: این گروه مهندسی اعلام آمادگی کرده تا با بررسی ها و تصمیم نهایی می تواند در طول سه ماه شیرابه ها را تصفیه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا احمدی در حاشیه بازدید گروه مهندسین استان فارس از سایت زباله سراوان همراه با مدیر پسماند استان گیلان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت رفع مشکل پسماند در استان گیلان اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی، بهداشت، درمان و سلامت مردم است که رفع مشکل پسماند زباله سراوان در ارتقای سلامت و درمان حائز اهمیت است.

  وی با اشاره به پیگیری های مختلف برای حل مشکل سراوان در مجلس شورای اسلامی و بیان دغدغه ها گفت: یک گروه مهندسی از استان فارس برای رفع مشکل پسماند سراوان اعلام آمادگی کرد.

به گفته نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس، این گروه مهندسی اظهار آمادگی کردند تا به اندازه ورودی زهرآبه و شیرآبه ها خروجی و تصفیه کنند و با توجه به اینکه در روزهای بارانی در ثانیه 25 متر شیرابه ایجاد می شود رفع این مشکل به فوریت لازم و ضروری است.

  احمدی با اشاره به سفر گروه مهندسین به رشت و بازدید از سایت زباله سراوان افزود: این گروه مهندسی اعلام آمادگی کرده که در طول سه ماه شیرابه ها را تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه شیرابه های پسماند سراوان در 3 ماه

تصفیه شیرابه های پسماند سراوان در 3 ماه