مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 12:302021-12-30سياسي

فتنه 88 تکرار تاریخ صدر اسلام در دوره معاصر بود


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اسلام هر چه ضربه خورده ازسوی خواص بی بصیرت این است که چون سمی مهلک در دل جامعه تار و پود آن را نابود می کند.

- سردار حبیب شهسواری، روز پنج شنبه در مراسم گرامی داشت حماسه 9 دی و اجتماع بزرگ سلیمانی ها در شهرستان نقده، مطرح کرد: اگر به عمق تاریخ اسلام بنگریم، طلحه و زبیر را ببینیم، خواهیم دید که فتنه 88 به نوعی تکرار تاریخ صدر اسلام در دوره ما بوده است.

وی افزود: درواقع، کسانی که در انتخابات 22 خرداد 88، قبل از انتخابات زمزمه های ادعای تقلب و تشکیل کمیته صیانت از آرا را مطرح می کردند، نمونه ای از فتنه گران تاریخ صدر اسلام بودند.

فرمانده سپاه شهدای استان اظهار کرد: در تصورات ما نمی گنجید که دوستان ظاهری، آن هایی که سر سفره نظام نشستند، نمک خوردند و نمکدان شکستند، شمشیرکشان در برابر اسلام بایستند.

سردار شهسواری در تشریح نقش امت و ملت اسلامی ایران در فرونشاندن فنته سال 88 گفت: اگر چه فتنه 88 پیچیده، مدرن، جدید، رازآلود و از درون بود؛ اما این توطئه را امت درمان کرد و بخاطر این بود که از 9 دی به پیوند ولایت و امت یاد می کنیم.

فرمانده سپاه شهدای استان با اشاره به این گفته امام خمینی (ره) که ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و کوفه و عراق در عهد امام علی (ع) و امام حسین (ع) می باشند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 88 تکرار تاریخ صدر اسلام در دوره معاصر بود

فتنه 88 تکرار تاریخ صدر اسلام در دوره معاصر بود