مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:252021-12-30فرهنگي

حفظ کرامت انسانی و معیشت دغدغه کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حفظ کرامت انسانی و بهبود معیشت دغدغه کارکنان این اداره کل برشمرد و گفت: باید برای جذب اعتبارات بیشتر در حوزه فرهنگ و هنر تلاش کنیم.

- ، رضا ثقتی ظهر پنج شنبه در جمع کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت با اشاره به اینکه رسیدگی به معیشت زیر مجموعه این اداره کل یک مطالبه به حق از سوی کارکنان است، اظهار کرد: بی توجهی به کرامت انسانی، عدم بهره مندی از توانمندی و ظرفیت ها کارکنان در سیستم اداری از مهم ترین گلایه های آنها است.

وی به پایین بودن اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: دولت مردمی با شعار حفظ کرامت انسانی وارد میدان شده و باید به این موضوع توجه شود اگر منابع مالی ما اندک است باید کرامت انسانی کارکنان با برخورد درست و مناسب حفظ شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همه نیروهای این اداره کل، افزود: برای ارتقای جایگاه حوزه فرهنگ و هنر استان گیلان نیازمند همکاری و مشارکت همه کارکنان این اداره کل و بهره مندی از توانمندی های آنها هستیم.

وی با اشاره به لزوم افزایش تعامل با همه سطوح وزارت ارشاد برای پیشبرد اهداف و برنامه های پیش بینی شده برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اضافه کرد: باید مطالبات فعالان حوزه های فرهنگی و هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ کرامت انسانی و معیشت دغدغه کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

حفظ کرامت انسانی و معیشت دغدغه کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان