مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:052021-12-30سياسي

کابینه دولت جدید انتظارات را محقق نکرد


بعد از ارزیابی از وزرای کابینه و استانداران متوجه شدیم کاری را که مردم و نظام انتظار دارد، نمی توانند انجام دهند.

- ، جواد کریمی قدوسی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی مصلای اهواز با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امام راحل بیان فرمودند حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و ما مفتخریم به اینکه انقلابی فاطمی داریم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران بیش از 40 سال در برابر تحریفات از خود مقاومت نشان دادند و ثمره انقلاب فاطمی را حفظ کردند و انقلاب فاطمی را بی یار یاور نگذاشتند، افزود: ما نگذاشتیم که یک روز امام این انقلاب از ما شاکی باشند؛ مردم ایران همیشه در صحنه حاضر هستند و راه امام این را هرگز ترک نکردند.

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: سه حادثه در این 40 ساله داشتیم که امنیت ملی را در معرض خطر قرار داد یا می توانست قرار بدهد؛ اولین حادثه هشت سال دفاع مقدس و دومین حادثه ای که ظرفیت داشت امنیت ملی را به خطر بیاندازد، رحلت امام راحل بود.

کریمی قدوسی ادامه داد: سومین و خطرناک ترین حادثه ای که امنیت ملی را در معرض خطر جدی قرار داد، فتنه 88 بود؛ چند ماه از این حادثه نگذشته بود که ولی امر مسلمین 6 نفر از مسئولان دفاعی و امنیتی را فراخواندند، ایشان در این جمع فرمودند که این حادثه یک فتنه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه دولت جدید انتظارات را محقق نکرد

کابینه دولت جدید انتظارات را محقق نکرد