مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:402021-12-30اقتصادي

تخصیص 4100 میلیارد اعتبار برای توسعه یزد/ایجاد نهالستان زیتون به یاد سردار دلها


مدیر فناوری های نوین مالی و فرصت های سرمایه گذاری گفت: 4هزار و 100میلیارد تومان منابع مالی برای توسعه زیرساخت های استان یزد با استفاده از فناوری های نوین مالی برای سال آینده تخصیص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عباس جم رز، صبح پنجشنبه در نشست اقتصادی این استان اظهار داشت: 80 درصد مبالغ سرمایه گذاری در پروژه های اولویت دار استان از محل این اعتبار توسط بخش خصوصی و 20 درصد آن از سوی منابع دولتی تامین خواهد شد.

وی بیان کرد: مبلغ یاد شده برای طرح های بزرگ تامین منابع آبی، توسعه نیروگاه های خورشیدی، مزرعه استخراج ابری رمز ارز، ایجاد دهکده سلامت و گردشگری و زیرساختهای فناوری بلاکچین برای ثبت بین المللی مالکیت فرهنگی و هنری یزد در نظر گرفته شده که می تواند یزد را به قطب فناوری های نوین مالی در کشور تبدیل کند.

جم رز اضافه کرد: طرح ایجاد مزارع نیروگاه انرژی خورشیدی در سفر رییس جمهور توسط وزرا و هیات دولت بررسی و مصوب شد و برای طرح های اولویت دار در استان کارگروه تخصصی تشکیل شده است.

یزد قطب فناوری های نوین مالی در کشور وی با بیان اینکه کشور باید در بحث فناوری های نوین مالی پیشرو باشد افزود: ورود برای این عرصه باعث رفع بسیاری از موانع فعلی و آغاز یک جهش بزرگ در تولید و توسعه علم و فناوری و عبور از تحریم ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 4100 میلیارد اعتبار برای توسعه یزد/ایجاد نهالستان زیتون به یاد سردار دلها

تخصیص 4100 میلیارد اعتبار برای توسعه یزد/ایجاد نهالستان زیتون به یاد سردار دلها