مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:102021-12-30سياسي

موضوع بصیرت ریشه قرآنی دارد/ تبعیت از ولایت رمز حل مشکلات


مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه موضوع بصیرت ریشه قرآنی دارد، گفت: غلبه بر مشکلات با تلاش و تبعیت از ولایت ممکن است.

- ، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی صبح پنج شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در بیرجند اظهار کرد: بصیرت موضوعی نیست که در سال های اخیر مطرح شده باشد بلکه ریشه های قرآنی دارد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بیان کرد: مسئله بصیرت تنها مربوط به اتفاقات سال 88 نیست چرا که بعد از آن نیز ما فتنه ها و فتنه گران بسیاری را دیدیم و از این جهت باید همواره هوشیاری خود را حفظ کنیم.

رحیم آبادی گفت: ما در کشورمان کمبودها و مشکلات زیادی داریم که با پیروی و تبعیت از ولایت و توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی می توانیم بر آن غلبه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ریشه همه موفقیت ها در توجه به دستورات و فرامین ولایت است، اظهار کرد: البته تنها دوست داشتن و علاقه به ولایت و رهبری کافی نیست بلکه باید ببینیم ولی از ما چه می خواهد و چگونه باید از ایشان تبعیت و دغدغه هایشان را مد نظر داشته باشیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس بیان کرد: سردار سلیمانی علی رغم مشغله های فراوان و دوری طولانی مدت از خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع بصیرت ریشه قرآنی دارد/ تبعیت از ولایت رمز حل مشکلات

موضوع بصیرت ریشه قرآنی دارد/ تبعیت از ولایت رمز حل مشکلات