مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:102021-12-30سياسي

مراسم گرامیداشت نهم دیماه در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد


همزمان با سراسر کشور، مراسم گرامیداشت نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور گسترده و پرشور مردم در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد.

- ، در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهر بوشهر با سخنرانی سردار سنایی راد معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مسئولین و اقشار مختلف مردم با رعایت دستور العمل های بهداشتی در مصلای شهر بوشهر برگزار شد.

از جمله شعارهای مردم در این مراسم می توان به شعار ملت ما پیروی از رهبر است همدلی و اتحاد حافظ این کشور است ، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ، خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است و تا پای جان حامی انقلابیم پیرو خط رهبر و امامیم اشاره کرد.

مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ بر فتنه گر ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر انگلیس ، مرگ بر آل سعود از دیگر شعارهای مردم در این مراسم بود.

مردم با سر دادن شعارهای دیدیم در 9 دی حضور سرفرازان امت ما به پا خاست علیه فتنه سازان ، در 9 دی بیمه شد اساس این انقلاب توطئه دشمنان گردید نقش بر آب و ایرانی دلاور ملت حق پرست است دسیسه ی دشمنان محکوم بر شکست است این روز را گرامی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت نهم دیماه در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد

مراسم گرامیداشت نهم دیماه در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد