مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 06:002021-12-30سياسي

شهید سلیمانی همواره در دفاع از حریم ولایت از هیچ تلاشی دریغ نکرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: شهید سلیمانی همواره در دفاع از حریم ولایت و تبعیت از فرامین رهبری عظیم الشان انقلاب خامنه ای از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

- ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و با اشاره به فرا رسیدن ایام سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام و سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و اولین سالگرد ارتحال علامه مجاهد و دانشمند و متفکر جهان اسلام آیت الله مصباح یزدی (ره)، اظهار کرد: جایگاه ویژه و موثر سردار سرافراز و شجاع ایران اسلامی شهید سلیمانی در حل فتنه ها و بحران های بسیار خطرناک در حمایت از ملت های مظلوم منطقه مانند سوریه، عراق، افغانستان و.

برهیچ کسی پوشیده نیست.

وی اظهار داشت: علت این محبوبیت منطقه ای و حتی جهانی این شهید والامقام اخلاص و ایثار و تبعیت از ولایت و دل به خطر زدن آن شهید بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به مهم ترین و بارزترین ویژگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی در طول عمر با برکتشان، افزود: او همواره در دفاع از حریم ولایت و تبعیت از فرامین رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) از هیچ تلاشی دریغ نکرد و همیشه به عنوان یک سرباز گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان بود و برای عزت و اقتدار ایران اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی همواره در دفاع از حریم ولایت از هیچ تلاشی دریغ نکرد

شهید سلیمانی همواره در دفاع از حریم ولایت از هیچ تلاشی دریغ نکرد