مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 04:452021-12-30اجتماعي

اتاق مانیتورینگ کنترل ترافیک اردبیل تا پایان سال راه اندازی شود


راه اندازی اتاق مانیتورینگ و تهیه دوربین های پلاک خوان برای پلیس راهنمایی و رانندگی ضرورت دارد و باید تا عید نوروز این اتاق در اردبیل راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در سومین جلسه شورای راهبری تصادفات استان اردبیل اظهار کرد: با نصب دوربین های پلاک خوان و راه اندازی اتاق مانیتورینگ، امنیت و نظارت بر ترافیک شهری و جاده ها و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان بیش از پیش  افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه تجهیز جاده ها و مراکز شهری به سیستم هوشمند، عامل بازدارندگی تخلفات است، افزود: با راه اندازی اتاق مانیتورینگ و مجهز شدن معابر به سیستم های هوشمند و چهاربانده شدن راه های ارتباطی، کاهش آمار تصادفات رانندگی در استان قابل لمس خواهد بود.

استاندار اردبیل اصریح کرد: بحث جابجایی صنوف مزاحم در سطح شهر سال هاست مطرح  می شود و باید بررسی تمام جوانب نسبت به مکان نمایی مناسب در انتقال بازار آهن فروشان، مطب پزشکان از مرکز شهر و برخی مدارس تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

نقاط حادثه خیز جاده های شمال استان حذف می شود وی با تاکید بر اینکه پلیس راهور با ارایه لیست نقاط حادثه خیز جاده ها در حذف آنها با اداره کل حمل ونقل جاده ای هماهنگی های لازم را داشته باشد، بیان داشت: با تامین اعتبار من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق مانیتورینگ کنترل ترافیک اردبیل تا پایان سال راه اندازی شود

اتاق مانیتورینگ کنترل ترافیک اردبیل تا پایان سال راه اندازی شود