مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 03:552021-12-30پزشكي

با حضور جهادگران پزشک انجام شد/بررسی مشکلات بهداشتی نقاط محروم زیرکوه


گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با حضور در مناطق محروم روستایی شهرستان مرزی زیرکوه مشکلات خانه های بهداشت، مدارس و.

- امیر رضا غلامیان مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، با اشاره به اردوی جهادی این گروه به حاجی آباد زیرکوه، گفت: در این اردوی سه روزه به که با حضور 60 جهادگر انجام شد به هزار و 477 بیمار روستایی مناطق مرزی این شهرستان خدمات رسانی شد.

وی به انجام ویزیت رایگان 267 نفر در این مناطق که دندان های آن مشکل داشت اشاره کرد و ادامه داد: جهادگران دندان پزشک، دندان های خراب 177 نفر را کشیدند، برای 80 نفر ترمیم و برای 10 نفر هم عصب کشی دندان انجام دادند.

وی با بیان این که دراردوی سه روزه جهادگران سلامت به شهرستان زیرکوه نیز به هزار و 210 مراجعه کننده خدمات رسانی شد، افزود: تیم درمانی گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) حضوری در قالب طرح هموستاز پرداختند.

مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، اضافه کرد: این اردو های درمانی در ماه های آتی هم ادامه خواهد داشت و هدف گروه جهادی خدمت رسانی به مناطق محروم استان بوده و است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور جهادگران پزشک انجام شد/بررسی مشکلات بهداشتی نقاط محروم زیرکوه

با حضور جهادگران پزشک انجام شد/بررسی مشکلات بهداشتی نقاط محروم زیرکوه