مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 21:052021-12-29فرهنگي

راهنمایی برای گالری گردی در آخر هفته


درصورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه های هنری را دارید، گزارش حاضر شرح ایسناست از برنامه فعالیت گالری ها و نگارخانه های شهر تهران در آخر هفته.

- نمایشگاه آثار حجمی هنرمندان و افتتاح یک گالری جدید در صبا موسسه فرهنگی هنری صبا همزمان با افتتاح یک گالری جدید، اولین نمایشگاه آثار حجمی هنرمندان را برگزار خواهد کرد.

این نمایشگاه که همزمان با گشایش نگارخانه صبا افتتاح خواهد شد، شامل 140 اثر 33 هنرمند در رشته های مختلفی از: مجسمه، زیورآلات، سفال و سرامیک، چرم و چوب، قلم زنی و .

در گرایش های متنوعی از رئال تا انتزاعی و مفهومی و کاربردی است.

این نمایشگاه پنجشنبه 9 دی ساعت 16 الی 19 در موسسه فرهنگی و هنری صبا به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به طالقانی، جنب فرهنگستان هنر، پلاک 1550 گشایش می یابد و تا 30 دی ماه همه روزه از 10 الی 17 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

فرانشین فرانشین عنوان تازه ترین نمایشگاه آثار مهدی فرخی است که جست وجوهای او را در یافتن نسبت های تازه میان فرم و محتوا در سنت نگارگری و رویکرد جدید در زیباشناسی این هنر اصیل و کهن بر اساس نگره های مفهومی و هستی شناختی نو و با یک رفتارشناسی نوآورانه و خلاقه، به نمایش می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمایی برای گالری گردی در آخر هفته

راهنمایی برای گالری گردی در آخر هفته