مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 20:552021-12-29سياسي

خاطره مادر شهیدان خالقی پور از دیدار با حاج قاسم


در برنامه ای در وزارت کشور یکی از همراهان حاج قاسم که ما را می شناخت گفت، حاج خانم می خواهید با سردار صحبت کنید؟ گفتم نه؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فروغ مهنی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی دختران حاج قاسم در کرمان اظهار داشت: در وصیت نامه ام خطاب به فرزندانم نوشتم، چادر مشکی من را روز تشییع من تا بزنید و روی تابوتم بگذارید که بدانند زیر این چادر زهرانمایی، فرزندانی بزرگ شدند که یک ملت را به وجد آوردند و مبادا دشمن شما را از چادر بزند.

مادر شهیدان داوود، رسول و علیرضا خالقی پور و همسر جانباز احمد خالقی پور با اشاره به اینکه همسرجانبازش هشت سال در رختخواب بوده و حتی باید غذا در دهان او می گذاشت، عنوان کرد: من با افتخار نوکری همسرم را کردم و همه کارهای ایشان را خودم به تنها انجام دادم.

وی خداند را در خدمتگزاری به همسرش یاری گر خود دانست تا شب و روز به وی خدمت کند و بیان داشت: فکر نکنید همه چیز گل و بلبل است من گفتم تا آخر می ایستم و ایستادم.

مادر شهیدان خالقی پور به تنها خاطر ه اش از حاج قاسم پرداخت و گفت: ملاقات خیلی کوتاهی با حاج قاسم داشتم اما شیرین و به یادماندنی بود، در برنامه ای را روشن کردم که خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم، شهادت فرزندانم را دیده بودم، جنازه های دو نفر آنان را یکباره برای من آوردند اما وقتی خبر شهادت حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره مادر شهیدان خالقی پور از دیدار با حاج قاسم

خاطره مادر شهیدان خالقی پور از دیدار با حاج قاسم