مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 20:152021-12-29بين الملل

حضور فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در رزمایش «عمق خاک دشمن»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های عبری زبان، یگان ویژه نیروی هوایی اسراییل رزمایش حمله به «عمق خاک دشمن» را اجرا کرده و فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در آن حضور داشته است.

- حضور فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در رزمایش عمق خاک دشمن به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های عبری زبان، یگان ویژه نیروی هوایی اسراییل رزمایش حمله به عمق خاک دشمن را اجرا کرده و فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در آن حضور داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمیکام نورکین فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته در رزمایشی شرکت کرد که توسط اسکادران 124 شمشیر معکوس و یگان کماندوهای نخبه شلداگ انجام شد.

نیروی هوایی اسراییل در بیانیه ای اعلام کرد که فرمانده نیروی هوایی به همراه خدمه هوایی و یگان شلداگ در پروازی موسوم به زیر تهدید و حمله به اهدافی در عمق دشمن شرکت کرده است.

در این بیانیه هیچ اشاره ای به ماهیت اهداف رزمایش و اینکه در کدام کشور صورت گرفت، نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال 12 تلویزیون رژیم صهیونستی، یگان شلداگ وابسته به نیروی هوایی ارتش اسراییل که در ورود مخفیانه به خاک دشمن تخصص دارد، می داند که چگونه طیف گسترده ای از عملیات اعم هدایت هواپیماهای مهاجم، موشک ها و سایر عملیات مستقل مختلف را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در رزمایش «عمق خاک دشمن»

حضور فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در رزمایش «عمق خاک دشمن»