مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 16:052021-12-29سياسي

بصیرت 9 دی چشمه ای جوشان از درون مردم بود


جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردم در حماسه 9 دی دشمنان را ناامید کردند گفت: بصیرت 9 دی چشمه ای جوشان از درون مردم بود.

- ری- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردم در حماسه 9 دی دشمنان را ناامید کردند گفت: بصیرت 9 دی چشمه ای جوشان از درون مردم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی عصر چهارشنبه با حضور در مراسم گرامیداشت نهم دی که در مصلی بزرگ باقرشهر برگزار شد اظهار داشت: در ایام خاص و ویژه ای قرار داریم و این مناسبت ها هر کدام می تواند تبلور بزرگی ها و بصیرت ها باشد، طی دی ماه بزرگی هایی اتفاق افتاد و جلوه هایی از مردم بروز پیدا کرد که تا سال ها پشتوانه عظیمی از همه ارزش ها را رقم زده است.

فدوی افزود: شهادت بزرگ مردی با عظمت که در دل همه مردم ایران و کشورهای دیگر محبتی را جلوه داد که سبب شد مردم به خیابان ها آمدند و در آن روز با عظمت به یاد شهید سلیمانی عزاداری کنند و یادآوری کردند که اگر فردی در روال خدا و بندگان خدا، خاصه خانواده شهدا باشد دل میلیون ها انسان را دلداده او می کند.

وی بیان داشت: در دی ماه بعد از 8 ماه دشمنی و دروغ و توطئه خاصه وقتی این دشمنی ها در روز عاشورا توسط شیاطین جلوه پیدا کرد مردم انقلابی با بصیرت همه کشور در روز 9 دی حماسه ای بزرگ آفریدند و این بصیرت از مردم خواسته نشده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت 9 دی چشمه ای جوشان از درون مردم بود

بصیرت 9 دی چشمه ای جوشان از درون مردم بود