مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 14:352021-12-29سياسي

ساماندهی دستفروشان محور خیابان ولی عصر (عج) در دستور کار مدیریت شهری


شهردار منطقه 11 تهران رسیدگی به معضلات سد معبر خیابان ولی عصر (عج) و اطراف تئاتر شهر، صنف تعمیرگاه موتور سیکلت، خیابان انبار نفت و پیرامون پاساژ علاء الدین را اولویت برنامه های منطقه عنوان کرد.

- شهردار منطقه 11 تهران رسیدگی به معضلات سد معبر خیابان ولی عصر (عج) و اطراف تئاتر شهر، صنف تعمیرگاه موتور سیکلت، خیابان انبار نفت و پیرامون پاساژ علاء الدین را اولویت برنامه های منطقه عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید محمد موسوی در نشست هم اندیشی ساماندهی و انضباط شهری که روز گذشته برگزار شد، با بیان این که بخش قابل توجهی از بار خدمات عمومی شهر تهران را منطقه 11 به دوش می کشد، گفت: هر یک از خدمات در حوزه های فرهنگی ، بازار، بهداشت و درمان، راسته های تجاری و .

معضلات و مشکلات خاصی دارند که به طور ویژه در محور خیابان ولی عصر (عج) و پیرامون ساختمان تئاتر شهر و بوستان دانشجو حائز اهمیت است.

شهردار منطقه 11،با اشاره به ویژگی های سیاسی و اجتماعی منطقه 11 بر رسیدگی به معضل اجتماعی سد معبر در خیابان انبار نفت و خیابان جمهوری پیرامون پاساژ علاء الدین و موتور سواران در راسته های تجاری و بازار تأکید و اظهارکرد: برای حل این معضلات مدیریت شهری نیاز به همکاری و استفاده از ظرفیت سایر سازمان ها دارد تا نسبت به ساماندهی دست فروشان و بساط گستران اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی دستفروشان محور خیابان ولی عصر (عج) در دستور کار مدیریت شهری

ساماندهی دستفروشان محور خیابان ولی عصر (عج) در دستور کار مدیریت شهری