مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:302021-12-29سياسي

سمیه رفیعی: مشاهده دستاوردهای جهاد دانشگاهی باعث ایجاد احساس غرور می شود


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهاد دانشگاهی 1400 و با بیان اینکه باید به توانایی ها و دستاوردهای داخلی کشور باور داشته باشیم، - رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهاد دانشگاهی 1400 و با بیان اینکه باید به توانایی ها و دستاوردهای داخلی کشور باور داشته باشیم، گفت: دستاوردهای جهاد دانشگاهی قابل اعتنا است و باید به کار گرفته شود.

نیازهایی در کشور وجود دارد که خوب است از ظرفیت های جهاد دانشگاهی برای این نیازها استفاده و در این راستا اقدام شود و از سوی دیگر باید باور داشته باشیم که این ظرفیت ها راه حل برون رفت مشکلات است.

سمیه رفیعی در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهاد دانشگاهی 1400 که در محل دائمی نمایشگاه های بوستان گفت وگو برگزار می شود در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مشاهده دستاوردهای جهاد دانشگاهی در سپهر فناوری و در تمام حوزه ها منجر به ایجاد احساس غرور می شود چراکه باور به توانستن را می توان به صورت مجسم مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه اگر فضا در اختیار جوانان اندیشمند ما قرار گیرد می تواند منجر به ایجاد راه حل هایی برای برون رفت از مشکلات کشور شود، بر لزوم تسهیل در صدور مجوز برای اجرای برخی از دستاوردها تاکید کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمیه رفیعی: مشاهده دستاوردهای جهاد دانشگاهی باعث ایجاد احساس غرور می شود

سمیه رفیعی: مشاهده دستاوردهای جهاد دانشگاهی باعث ایجاد احساس غرور می شود