مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:152021-12-29سياسي

کارکنان شوراهای حل اختلاف باید استخدام شوند


رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور با بیان اینکه باید به کارکنان شوراهای حل اختلاف توجه شود گفت: تعیین تکلیف این کارمندان و استخدام آنها باید مورد توجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام هادی صادقی ظهر امروز در جمع کارکنان دادگستری همدان و در حاشیه افتتاح سامانه مصلح اظهار کرد:  شوراهای حل اختلاف به عنوان کار ارزنده به دست آیت الله شاهردوی تشکیل و بنیانی نیک نهاده شد که خوشبختانه تا امروز درخشیده است.

وی با اشاره به اینکه قبلا وظیفه شوراها سازش بود اما اقدامات حقوقی نیز بعدا به آن سپرده شد گفت: با این شرایط قانونمند شد و امروز کسانی که وارد شورا می شوند کار حاکمیتی انجام می دهند که حاکمیت نیز در برابر آنها وظیفه دارد.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور با بیان اینکه ضرورت کار حاکمیتی و استمرار آن باید همچنان که در دادگاه های حقوقی مسائلی مورد توجه است، در شوراها نیز باشد و به آنها اهمین داده شود اظهار کرد: سال گذشته لایحه جدید شورای حل اختلاف را پیگیری کردیم و زمان بسیار زیادی برای آن سپری شد.

وی با بیان اینکه در این راستا مجلس شورای اسلامی از همه همراه بود گفت: انتظار داشتیم دولت جدید در خصوص لایحه جدید موافقت کند که نشد و چند بار به شورای نگهبان رفت و برگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان شوراهای حل اختلاف باید استخدام شوند

کارکنان شوراهای حل اختلاف باید استخدام شوند